Mikros och annat trams

Idag när jag kom hem hade vi fått en ny mikrovågsugn. Våg gamla (ni ser den på bilden till höger) var verkligen unik. Haha. Nästan alla mina vänner har första gången de varit här kommenterat min fina mikro. Den är en stor brun låda. Ja, så skulle man kunna beskriva den. Vår nya mikro är liten och silvrig.

Slutpratat om mikrovågsugnar!

Eftersom att det är fredag imorn så känns det okej att vara vaken lite längre ikväll. Jag tror till och med att jag för en gång skull ska se på Big brother (har i stort sett slutat att kolla på det).

Den här veckan har verkligen gått superfort och jag ser fram emot långhelg! Jag ska bland annat på födelsedagskalas, iväg på shopping och fira Valborg. Låter finfint det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0