Ishockey

Jag sitter och kikar på bilder från i år och kan inte sluta le. För vad mycket kul jag har gjort i år! Jag bestämde mig att jag skulle roa mig rejält, verkligen minnas och ta vara på 2012. Och jag tycker att jag har lyckats bra. Stockholm, LMFAO, roliga utflykter, skoj med vännerna, födelsedagskalas, ute i vårsolen och en massa annat. Plus att vi har mycket kvar av året som ska förbrukas till ännu fler roligheter.

Nog om det!

På teven är hockeyn på och jag och min mor hejar på Färjestad så gott det går. Trost att matchen är ganska jämn så tror jag på Karlstadslaget ikväll. Det känns som att de vinner idag. Hur som helst är det väldigt spännande! Jag tycker ishockey är väldigt underhållande att se på, men det är betydligt tråkigare att spela själv! Haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0