Finfint väder ute

Jag stack ut i solen en liten sväng och fotade nyss. Det var riktigt varmt ute! Jag skippade jackan och drog ut i bara tröjan. Kanske kommer sommaren snart i alla fall! Fast den ttevliga vistelsen ute blev kortvarig, för min kära katt kom med en jättestor råtta. Haha. Usch. Det är så sjukt äckligt. Jag förstår inte hur hon kan ta stora råttor. De är verkligen enorma!

Just nu håller jag på att fixa med min hårddisk som är ganska paj. Bilderna finns på den, men jag kan inte se dem. Så därför försöker jag lägga över alla mappar till datorn - något som tar lååång tid. Varje mapp tar över en timme. Ja ni förstår väl, hårddisken är inte helt hundra.

Resultatet efter slingorna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0