9 April 2012

Att skriva god morgon nu känns lite fel, men det tragiska är att jag stiger upp väldigt sent...

Jag har jämt slängt i mig lite frukost. Dessa frukostbilder har börjat bli någon slags standard här på bloggen. Haha. Jag måste i alla fall komma med ett frukosttips! Så här ser det ut:

Lätt kesella
Äppelbitar
Kanel


Med dessa tre ingredienser får ni en supergod frukost! Jag älskar ju kanel, så det är en krydda jag som jag flitigt använder mig av. Kesella är även vädligt nyttigt eftersom det innehåller ganska mycklet protein.

Idag är vädret inte alls på topp. Jag tycker faktiskt det är ganska bra, för jag behöver plugga lite inför skolveckan. Jag har ett spanskaprov direkt efter lovet. Så jag ska försöka ta itu med det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0