3 April 2012

Hejsan hoppsan mina vänner!

Jag har jämt slängt i mig lite middag, jag och min vän glömde nämligen helt bort lunchen idag. Haha. Det är inte lätt att minnas allt. Nu ska jag slänga i mig några koppar kaffe och sätta fart på skrivningen i historian som ska in imorgon. Det är riktigt jobbigt de sista dagarna innan lov. Precis allt går extra tungt. Men jag försöker se framåt, även om det är lite svårt just nu. Massa saker som ska göras och ditten och datten.

Jag sitter nu och klickar hem ett par nya skor. Jag har internetshoppat väldigt mycket de senaste dagarna. Förutom skorna har jag beställt hem nytt smink och nya hårprodukter. Shopping gör en alltid lite lyckligare för stunden. Fast det är trevligt med nya saker! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0