26 April 2012

Idag har jag skrivit ännu ett saftigt prov. Nationella i svenska i tre hela tmmar. Fast det gick helt okej! Bloggen ligger lite åt sidan just nu, för det är ganska mycket saker i skolan för tillfället. Min maj-månad ser riktigt hemsk ut! Det är födelsedagar, prov, fler nationella, optikerbesök, ukm och en hel del annat. Förra året var maj också en hektisk månad. Men eftersom jag gillar att ha saker att gör så passar det utmärkt.

Jag och min familj har jämt spelat Mario Kart, och man kan allt säga att det verkligen i strid när vi kör! Haha. Vi är alla tre ganska duktiga så det det är fight ända in i slutet. Nu ska jag leta reda på mina matteböcker, för gissa - vi har prv imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0