23 April 2012

Usch vilken dag det har varit idag alltså! Det verkligen spöregnade imorse Jag skippade både skinnjackan (tog en bättre jacka för detta väder) och ryckte även åt mig ett paraply. Det finns inget värre än regn. Visst, det är jättemysigt, men när man måste vistas ute så är det bara hemskt! Min lugg blir helt förstörd, och endast de som har lugg förstår hur helig den är. Haha. 

Resten av dagen har ändå rullat på bra. Jag har visserligen varit väldigt trött och skulle redan nu kunna tänka mig att krypa ner i min varma säng. Fast det tänker jag inte göra. Jag måste nämligen försöka fixa min mobil och göra  en hel del annat, så ingen vila för mig! ANgående min  mobil så har touchen slutat fungera. Precis som min förra gjorde innan den gick sönder. Att jag alltid ska ha sönder saker som innebär teknik... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0