16 April 2012

Trots att jag endast har sovit två timmar i natt så känner jag mig hur alert som helst! Både jag och min syster visste att vi inte skulle kunna somna tidigt igår kväll, därför var vi vakna och såg på serier, pratade och hade en ganska mysig natt. Vid tre kände vi dock att det var dags att lägga sig. Haha.

Fast dagen har varit bra och gått otroligt snabb. Jag har känt mig extra kvick i skallen och jag har lyckats hänga med på lektionerna hur bra som helst. Allt har gått finfint. Jisses vad positiv jag är....

Det enda jag kan klaga på är att jag inte har någon som vill med mig till Stockholm. Kan ni fatta det? Jag erbjuder gratis resa och boende, Stockholm i några dagar, plus att jag kan lägga lite i biljetten som en försenad födelsedagspresent... Men trots det har inget nappat på mitt helt otroliga erbjudande, vad har jag för knepiga vänner egentligen..? Haha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0