14 April 2012

God morgon!

När jag morgon-checkade mobilen så var twitter fullt med klagande Stockholmare. Haha. Stockholm har tydligen blivit vitt under natten och det är nästan lite snöstorm. Här i de sjupaste skogarna av Värmland skiner dock solen och det är riktigt toppenväder! Riktigt härligt!

Det blev en sen kväll framför teven igår. Vid tre tror jag att jag gick och la mig. På grund av det var det inte så roligt att stiga upp i morse, för jag var verkligen jättetrött då. Men jag får skylla mig själv.

Jag har börjat på illa nu på morgonkvisten också. Jag är lite orlolig att det ska vara någon sjukdom på gång. Förhoppningsvis är det falst alarm! Jag vill verkligen inte börja att spy, det är nog något av det värsta jag vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0