12 April 2012

Hallå hallå!

Efter att ha tillbringat natten hos Julia är jag nu hemma igen. Jag fick gå upp tidigare än jag brukar i morse, och det känns verkligen i kroppen nu. Haha. Jag är dödstrött och klockan är bara halv fyra. Sedan frukosten imorse har jag kollat på två avsnitt av "pretty little liars" och när jag kom hem blev det tre avsnitt av "gossip girl" på raken. Min dag har alltså bestått av serier. Men det finns inte  så mycket annat att göra när vädret är såpass tråkigt som det är.

Jag tror jag ska ta ett bad och vakna till lite nu. Känner mig väldigt rastlös och slö och jag faktiskt behöver få något gjort. HaJag känner också att jag håller på att få någon slags förkylning. Blödde till och med en ynka skvätt näsblod förut, det gör jag aldrig annars! Det gäller väl bara att proppa i sig vitaminer och hålla sig frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0