Första december imorgon



Jag bläddrade igenom en mapp med bilder ifrån december förra året. Vad mysigt det var då. Och så kul och allt. Det hände nya roliga saker som jag alltid kommer få ha med mig. Jag minns förra årets decembermånad som en helt fantastisk tid. Så lycklig. Den månad förändrade nog mitt liv för gott.

Jag fann även en film då jag, Julia och Julia åker skridskor själva i tjugo minusgrader. Uhhh vad kallt det var! Gör aldrig det, verkligen aldrig. Jag tror jag förfrös hela mig efter det. Men det var en ganska så rolig upplevelse. Haha. Himlen var helt magisk den morgonen i alla fall. Jag borde visa er den filmen.

Kan ni fatta det, det är första december imorgon!!! Helt otroligt. Julen är inte alls långt bort nu. Jag måste ta tag i alla julklappar snart. Har ju en del att fixa till. Vänner och familj.
Och så börjar julkalendern imorgon, den får man bara inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0