Do it honestly



Julens mysiga stunder.

Idag har jag hunnit med att: Vara skitförbannad, skriva musik, göra fysik och spanska, baka molusker, gå ut med en hund och vara ännu lite surare och till sist bli glad igen.

Mitt humör har börjat bli helt tokigt. Jag bli verkligen jättearg för inget. Haha. Verkar väl vara ett hemskt pms-monster ständigt. Om man ändå kunde skylla på det... Jag vet inte vad som gör mig så arg. Antagligen är det väl så att allt som samlats ihop pyr ut allt eftersom nu. Så förlåt om jag blir lite för sur ibland, ska försöka skärpa mig imorgon!

Imorgon börjar ju en ganska så chill vecka, även om jag har ett litet och ett större prov. Så det ska bli skönt att få ta igen sig lite. Vår andra period, som börjar på torsdag, är även helt underbar! Vi slutar halv tolv på torsdagar och halv ett på fredag. Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0