She ran away in her sleep and dreamed of paradise



Vi har som alla andra fredagar myst framför Idol. Jag tycker att alla fyra kan få stanna, för att de är så himla grymma allihop. De har alla något speciellt, och jag älskar dom lika mycket. Men så länge som Amanda är kvar så är jag nöjd.

Jag vet att jag skrev att julen inte känns att vara i närheten alls, men idag kom ljusstakar och lite annat som hör till julen upp här i hemmet. Så himla fint. Nu fattas bara snön. Det ska vara snö i hela december, sen kan den få smälta bort i början av januari. När det är skyltsöndag här i byn denna söndag så vill jag i alla fall ha lite vitt på marken när jag och mina fina vänner strosar runt och kikar i butiker.

Nu ska jag fortsätta kolla på teve och sedan försöka komma i säng. Imorgon är det ju som sagt öppet hus På Stjerneskolan och då är ni varmt välkomna att titta förbi! Det kommer nog vara en hel del nior där på besök, skulle jag tro. Ta er titt på natur då! En superduperbra linje. (Säger jag som vill byta, haha. Men linjen är toppen!)

Kommentarer
Postat av: Svedlund

Samhälle skarre va!

2011-11-25 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0