Mean Girls



Jag och min syster har tittat igenom båda Mean Girls filmerna idag. Första slår den andra med stormsteg. Kanske beror det på Lindsay Lohan. Jag gillar henne som skådespelerska, plus att hon är så himla fin. Det är synd att det går lite utför för den tjejen nuförtiden. Tycker sorgligt nog att det gör det för många unga i Hoollywood.
Haha, nu ska vi inte prata mer om det.

Efter en hel dag i soffan så fryser jag enormt mycket nu. Borde ta och röra mig lite så att jag får upp värmen. Nu väntar jag på att min mamma som ska komma hem från jobbet (nu kom hon innanför dörren bara för det...). Hon ska få ta och färga mitt hår som ser bedrövligt ut nu. Jag är lite nervös över hur resultatet kommer att bli. Kanske blir det bra, kanske blir det för mörkt eller kanske blir det för ljust. Jag kommer i alla fall hålla tummarna på att det blir riktigt rött denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0