Lyckats ha sönder min skoldator



Har haft besök utav Julia min fina ikväll. Hon kom direkt efter att vi hade kommit hem ifrån mormor. Som vanligt så bjöd hon på god mat och jag och min syster blev sittandes längre än vanligt. Ganska så trevligt.

Jag och Julia har inte gjort så mycket. Vi satt i vasit soffhörn och spelade wordfeud mot varandra. Så kan man ju också göra, haha. Till sist bestämde vi oss för att göra något vettigare, nämligen se på film! Men hur tror ni det gick då? Jo, det gick helt åt skogen. Min lilla fina skoldator hade nämligen pajat. Så nu är den trasig, helt förstörd. I alla fall tror jag det. Skärmen blev endast blå och inget mer när jag startade den. Om jag måste betala för den med (har redan slarvat bort en 700-kronors miniräknare och spillt kaffe över min mattebok) så blir jag snart pank. Attans alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0