I'm falling to pices

I'm falling to pices ekar just nu i mitt huvud. Det har varit en så sjukt rolig dag idag! Vi åkte allihop till Martin först, sen bar det iväg till Lekvattnet, där vi sedan började spela in. Detta var en helt ny grej för mig. Nu har jag för första gången i mitt liv sett hur det går till när man spelar in. Hur man klipper, lägger till saker osv.
Breakeven och Born this way var de låter som vi lyckades ta oss igenom idag. Det blir ju lite mer saker i de låtarna nu när man kan ändra lite hur som helst. Piano och stämmor dyker bland annat upp. Hur kul som helst var det verkligen. Jag ser fram emot att spela in fler låtar och leka med dom.
I över fem timmar höll vi på. Så när jag kom innanför dörren i mitt hem så insåg jag hur hila trött jag var. Så en kul men lite slitsam dag. Nu blir det mys i soffan med familjen. Kommer lägga mig med ett leende på läpparna ikväll. Kan inget annat än tacka mina fina vänner. Utan dom vore inte detta möjligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0