Årets julklapp, matkassen



Som ni kanske vet så blev Matkassen årets julklapp. Men jag trodde inte det var en sådan som på bilden... Nepp.
Det första jag tännkte var "Vem i hela friden vill ha en matkasse? Ärligt alltså, vem vill det?!". Men hade jag vetat att den var en kasse med mat i som blev hemskickad så att jag tänkt annat.

Nej, jag trodde ju det var en tygpåse som var årets julklapp.
Jag tänkte "Så en tygasse som man ska ha med sig när man handlar mat, för att sedan stoppa maten i den, är årets julklapp. Hm."
Och när jag läste på en blogg om att det var en matkasse som på första bilden så trodde jag att det fanns två "årets julklapp listor". Haha. Men till sist insåg jag hur fel jag haft. Oops..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0