5 November 2011

God morgon!

Mama väckte mig något innan tolv och i köket var det uppdukat inför en rejäl frukost. Väldigt mysigt. Hon tyckte jag skulle övningsköra idag, ända bort till kyrkogårdon. Haha. Vet inte om jag vågar det riktigt. Jag tycker än så länge att det är lite läskigt att köra, antagligen för att jag är så dålig på det. Och om sanningen ska fram så tycker jag att det är extremt tråkigt och jag känner inte alls någon längtan inför att ta körkort.
Men eftersom det är Alla Helgons dag idag, så ska vi nog ner till alla gravar, även om jag kör eller inte.


Tror jag har minst ett kort på mig tillsammans med varje männsika som befann sig i mitt hus i torsdags. Får ta och beställa dom och sätta upp dom på väggen, fina minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0