30 November 2011



Dagen har bestått utav tevetittande och film. En riktig slödag. Jag önskar jag hade en mer vettig förklaring till varför jag var hemma idag än vad jag har, men det behövdes i vilket fall som helst. Har ändå haft huvudvärk och varit lite yr. Humöret har även inte varit på topp. Jag är så less på ditten och datten.
Jag har i alla fall hunnit bli lite glad då jag såg att LMFAO kommer till Oslo i februari. Ska försöka få med mig Julia dit. Wii. Vet att hon vill det. De är ju så sjukt coola.
Imorgon ska jag dra mig till syokonsulenten, hur mycket jag än inte vill gå dit. Jag måste dit, det bara är så. Det här går ju inte.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Bosse!!!!!!!! Byt intäääää, vi vill ha kvar dig i klassen!

2011-11-30 @ 18:47:45
URL: http://severlie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0