17 November 2011 - Breaking dawn

17

Har varit i Torsby hela dagen. Och då menar jag verkligen hela dagen! Började dagen med lite svenskaredovisning, då jag redan vid första meningen lyckades göra bort mig. Haha. Men det är väl kul att folk får något att skratta åt? Sedan så jobbade vi in historian oh fick sluta tidigare. Och efter skolan blev det lite spelning med bandet.

Vid halv fem promenerade jag ensam i mörkret till Julia i väntan på att vi skulle dra på bio. Det var ju Twilight-rullen Breaking dawn part 1 som vi var och kollade på. Jag är inget jättestort twilight-fan, men jag gillar dom ändå. Jag tycker om hur de filmat det, hur det är och ljuset i filmen. Det tilltalar mig liksom. Tycker hur som helst att filmen var sevärd, men har ni inte sett de andra filmerna så är det ingen idé att se breaking dawn, för då förstår man inget.
Nu har jag lite spanska att göra innan ögonen faller ihop. Är så sjukt trött. Det ska bli gött med helg imorgon! Massa fysikplugg. Tjohej vad kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0