15 November 2011



Min gårdgskvälls sysselsättning och det nya sminket.

Är i Torsby i alldeles för många timmar om dagara, tror jag. Tiden räcker liksom inte till. Varje dag jag kommer hem så blir det ganska så stressigt. Den här veckan är lite extra hektiskt, har massa sker som ska göras. Men på något vis så brukar det ju gå ihop i slutändan.

Nu så lyssnar jag på The Script som om det vore det sista jag gjorde och ska strax ta och se ifall det är möjligt att göra något av filmerna som vi spelade in inför vårat svenska föredrag som vi ska hålla imorgon. Jag är ju ganska urkass på att fixa sådant, men kanske går det ändå.
Min höft är paj igen också, attans. Fast att missa gympan gör inte så mycket, fast ha ont är då inte kul. Asså, dumt skrivet egentligen, för vem gillar smärta liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0