14 November 2011



Man inser verkligen hur lortig spegeln är och hur stökigt rummet är när man fotar i spegeln.

En lång dag i plugget har det varit idag. Trots min urusla sömn inatt så är jag pigg som en mört..? Härligt. Var iväg ner på byn och köpte lite nytt smink efter skolan. Fick med mig en palett med fyra nya ögonskuggor bland annat. Kul med lite nytt i sminkväg.

Om någon dag så har vi ( jag och min grupp) redovisning i svenska, så därför har jag försökt komma fram till hur jag ska kunna ändra filerna (eller vad det nu var) till ett annat program. Men så oteknisk som jag är så är det inte särskilt lätt. Haha. Och inte nog med det så lyckades jag tappa bort usb minnet med filmerna på... Men nu är det återfunnet i alla fall.

Nu ska jag ta och lägga mig och bläddra i Vecko revyn som äntligen kom idag. Jag hade börjat tro att jag blivit helt snurrig och tagit fel på veckorna, men det hade jag inte. Den blev två veckor försenad för att det hade blivit fel med utskickingen. Jaja, nu är den hemma hos mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0