Min dag i bilder











Vilken grym dag det varit!
Efter skolan så spelade jag med Runar, Martin och Oliva. De är så snälla de där tre. Bara att de ens spelar med mig är ju sjukt snällt. Vi hade det i alla fall rätt kul och bröt oss in (inte så farligt som det låter )i ett skåp, haha! Vi tog två kapon, men lämnade tillbaks dom. Det var lite klurigt att få ut dom ur ett låst skåp, men det gick till sist!
När vi var klara med det så drog jag, Runar och Julia Karlsson som också kom på slutet och gick ner till Kinan och åt mat. Gotteligottgott. Lite snack om allt möjligt och en hel del skratt. Goa vänner jag har!! Som Karlsson också skrev... Så sant så!
Sen gick vi iväg till Bowlingen och spelade en timme. Även Clara var med oss då. Jag kom sist, fast jag bryr mig inte så mycket, jag gjorde ju för tusan en strike! Haha!
Men en toppendag blev det idag. Jag har de bästa vännerna i hela världen, punkt slut. Några var dock inte med, fast ajaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0