Och teniken kan bara dö



En värre Josefin får ni leta efter. Jag är så förbannad över tekniken så det finns inte ord till det. Jag skulle bara vilja slänga spelet vi gjort på tekniken på min stackars tekniklärare jämt nu. Men det är så hemskt ju, jag kan bara inte få in det i huvudet. För första gången i mitt liv fick jag känslan av att det verkligen inte går. Jag tänkte: "tänk alla som har det såhär svårt i alla ämnen! hur står de ut?". Ja hur gör de det? Jag har aldrig haft det svårt att lära mig, aldrig. För första gången är jag rädd för att ine få g på ett prov, något som jag aldrig varit med om att inte få. Nej, jag vill inte det här!! Fy tusan. Jag kommer faila riktigt stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0