I want my friends to think I'm dynamite




Tekniken går sisådär. Jag förstår ingenting, men jag kämpar på så gott det går. Och det går... dåligt.
Jaja, jag har hur som helst planerat in en hel del roligt framöver nu. Härligt! I morgon ska jag nog ta en fika med Julia och på fredag så ska jag till Kinan på mat med gänget och bowling efter det. Något kul att se fram emot håller mig vid liv. Annars skulle jag vara stendöd nu.

Lady Gaga – Marry The Night
Lady Gaga – Hair
Lady Gaga – Scheiße
Lady Gaga – Bloody Mary
Lady Gaga – Bad Kids
Lady Gaga – Highway Unicorn (Road To Love)
Lady Gaga – Heavy Metal Lover
Lady Gaga – Electric Chapel
Lady Gaga – Yoü And I
Lady Gaga – The Edge Of Glory
And the biggest Lady in the wolrd also keeps me alive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0