Bilder ifrån ukm. Plus att jag sticker inatt.



Sådär då, lite bilder ifrån Säffle! Åh, helgen var grym! Hade det superkul. Man har umgåtts och haft det riktigt trevligt. Det var så himla sjukt alltihop, fast jättekul alltså. UKM är verkligen speciellt. Vi var vakna jättelänge, gjorde en basförstärkare av en soptunna, dansade jenka, fann ett rum vi kunde spela musik i, blev intervjuade och mycket, mycket mer! Tack allihop som gjorde denna helg så lyckad. Och tack bandet, ni är ju bäst. Bara att hålla tummarna på att vi går vidare nu.



Klockan må vara åtta, men jag ska snart sova. Varför? För vid två inatt ska jag upp. Klockan fem så drar bussen ifrån skolan till Oslos flygplats. Kvart i tio sticker vi sedan iväg med planet till Barcelona. Och vädret ser ut att bli kanon! Jises vad jag ska fota, jag lovar bildbomb!
Jag skriver ett inlägg till morgonen, sedan får antagligen Julia och Linnea sköta bloggandet.
Trött tjej ska sova nu. God natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0