You're the best thing I never had



Jag tror jag ska böra med en ny kategori på bloggen, typ som "Min härliga-knäppa-roliga famil". För jämt nu säger den och gör mycket kul. Som idag tillexempel:

Jag satt i mitt rum med Linnea (min syster) bredvid mig och tittade på kort som var ifrån kanske ett halvår/år sedn. Då kom det upp en bild på mig där jag satt blek, smal och med ett dött ansiktsuttryck på. Linnea tittade på det ett tag och sa sedan "Vad blek du var". Jag kunde inte annat än att hålla med "Ja, jag åt så lite då". Linnea: "Jaha, då borde du väl vara svart (hon sa ett annat ord) nu då". Ja, jag äter väl mer nu så, ja, kunde väl bara hålla med dör också.

Älskar min syster!!! Vilka kommentarer, hon är så rolig.
Min kväll har bestått utav ingenting, som vanligt. Jordgubbar, skratt, prat med Julia, datorn, sms, osv. I morgon ska jag gå upp rätt tidigt och fixa lite i hemmet. Aa, mitt hem... Hehe, nej.. Men lite måste väl göras om Juliorna kommer i morgon. Tjejkväll med massa mys och snack.
Nej fy vad jag längar efetr midsommar. Då ska vi ha kul.

Beyoncé – Best Thing I Never Had ♥

Kommentarer
Postat av: LINNEAAA

"vad gjorde du igår då?"

"jaa, jag köpte ett hus!"

xD

2011-06-16 @ 21:48:18
URL: http://justkindofcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0