It didn't take long for me to lose my trust



Mysig eftermiddag/kväll. Värmen är underbar och jag sitter ute på verandan och bara njuter hur mycket som helst. Jag satt där och åt ostig omelett förut. Okej, nu undrar ni, varför just omelett med ost som stekts i massa smör? Det är ju vääldigt fett. Men jag äter inga kolhydrater nu, utan bara massa fett och protein. Jag hoppas tappa nåt kilo, inte många, bara några få. Och det bästa är att jag gör det på ett "normalt" sätt och inte slutar att äta.
Var en snabbis till mormor och försökte träna, lyckades ett tag, men värmn fick mig att sluta, det gick inte. Det var alldeles för kvavt.
Ikväll så drar äntligen Morden i Midsomer igång, finns det nåt bättre? Åh, nu är sommaren här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0