Några knäppa frågor och svar

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Rätt glad
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Russin
Kläder just nu: Jeans, linne, underkläder
Musik just nu: Lil Wayne
Vad sa du senast: Lil
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hm, vet inte
Sommarplaner: Umgås med vännerna, sola, slappa, ha kul
Fisk eller badkruka: Beror på hur varmt vattnet är
Saft eller alkohol: Vatten jämt såklart..!
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Sol och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Telefonen, någon vän och en dator
Spelar du nåt instrument: Nej, men önskar jag gjorde
Morgon- eller nattmänniska: Natt, sover om dagen och lever om nätterna
Sparare eller slösare: Slösar alltid för mycket pengar
Bästa film: Kärleksfilmer
Tror på liv på andra planeter: Såna funderingar håller mig vaken om nätterna
Kommer du ihåg din första kärlek: Jodå
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha, nej, vi var pyttesmå då
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet, men inge fel med det!
Tror du på mirakel: Aa, mycket märkligt händer i denna värld
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Helt klart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jara
Ser du på kärleken som ett misstag: Nope
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Minst två
Bio eller promenad: Beror på
Är du kittlig: OM jag är
Snarkar du? Jo, faktiskt. Brukar inte vara tyst.
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Nej, spindlar än favoritdjuret så
Äckligaste insekten: Myggor
Största svaghet: Lite för osäker ibland
Det här är jag bra på: Ja... matte och sjunga kanske..?
Bästa bok? Innan jag dör är sjukt bra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Veta hur andra tänker och känner
Vad vill du jobba som? Artist, mäklare eller kriminaltekniker
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nr jag känner för det
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Navel och öronen som piercingar räcker... Tatuerning? Kanske, en fin text
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Det ska vara rent! Men jag är dåligt på att hålla det det..
Gungar du på stolen? Naj
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, alldeles för feg
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster oftast
Är du rädd för blod? Nepp
Saltar du på maten? Det beror väl på, oftast inte
Gillar du att sjunga? Gör det jämt och städing, så ja
Anser du att du är stark? Starkare psykiskt än fykiskt
Brukar du sola? Jodå
Vad gör du om du får hicka? Tycker det är pinsamt och skrattar, för jag hickar väldigt högt!
Röker du? Aldrig rökt
Snusar du? Oh nej, aldrig snusat
Använder du knark? Verkligen inte!
Kaffe, te eller inget? Kaffe och te lever jag på
Har du en besatthet? Nejnej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0