Jobbig natt



I natt var det omöjligt att somna. Jag la mig vid tolv, bläddrade i tidningar, skrev, läste ut en bok, men jag blev inte trött. Jo, jag var nog ganska trött men jag kunde bara inte somna. Jag bara vred mig om och det var äckligt varmt. Jag gick ut ett tag, fotade i tre minuter. Det var så fint ute, himlen var i en blå-orange kulör. Vid halv tre tvingade jag mig i alla fall att lägga mig ner och blunda. Det var svårt, men till sist lyckades jag somna.
Vid halv åtta vaknade jag av flugor och då var det meningslöst att försöka somna om, för det går inte när jag sett på klockan. Så vid åtta gick jag upp och åt frukost framför en romantiskt komedi.

Beyoncé – I Was Here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0