Jag vill inte att det ska ta slut, för tiden på Fryken har varit en av de bästa. Och det kommer aldrig bli så bra igen.




Nu är jag äntligen hemma efter en skoldag och lite ärenden på Torsby. I morgon gör jag och resten av nian vår sista skoldag på Frykenskolan. Det gör ont i mig och jag kan inte förstå det, vi kommer splittras om vå dagar. 9c kommer inte finnas mer. Jag vill inte, fast det ska ändå bli otroligt skönt med sommarlov! Men jag kommer sakna allt. Min klass, alla runt om en, vännerna, skolan, ja allt. För jag vet att det aldrig kommer bli så bra igen som det är nu. Ta vara på tiden på Fryken, den är en av de bästa tiderna i livet. Jag har haft kul där och jag fattar bara inte att jag går ur nian när som helst. På torsdag står vi i kyrkan och är glada över ett efterlängtat sommarlov. Men ag kommer fälla många tårar, för det tar slut då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0