Första juni


Hade mitt nya linne ifrån Bik Bok today.

Hejsan!
Onsdagar är den bästa dagen under skolveckan. Man har: SO, hål, idrott, hål, språk, lunch och sedan engelska. Helt underbart är det, dagen går så fort. Efter skolan så drog vi ner på Torsby jag, Maja, Martin och Julia. De åt mat och sen drog Maja till frisören. Vi tre som var kvar sprang runt och kollade i affärer och slutade till sist inne på Wiener med kaffe och dricka. Mysig dag helt enkelt. är nu riktigt trött, men känner ändå att jag skulle vilja göra något.
Ni vet teknikprovet som jag trodde skulle gå åt skogen? Idag fick vi resultatet. Blev ganska chockad när det var mer än g. Jippi, jag, Josefin Kullberg, har vg i teknik förmodligen. Haha, vilket skämt, så oteknisk som jag är! Men det där engelskabetyget höjde jag aldrig som jag kämpat med ända sedan sjuan... För många vg:n. Hm... blev rätt sur.

Hey Lady
Don't Give Up On me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0