Don't tell me if I'm dying, 'cause I don't wanna know


Min klass!♥

Jag gör inget annat än tjatar om skolavslutning, om hur tråkigt det ska bli. Men nu ser jag ganska så positivt på det. Det ska bli en grym kväll med alla nior i morgon. Jag ska hinna säga hejdå till alla och kanske till och med ge mina klasskamrater en kram. Så torsdagen ska bli bra. Det ska även fredagen bli.



Nog tjatat om det..!
Jag var på ett riktigt skithumör förut. Riktigt, riktigt hemskt var det. Allt är kaos. Men Julia gjorde det bra igen. Älskar den tjejen! Jag var iväg till mormor med familjen och passade även på att ta ett pass på gå/spring-bandet. Tjugo minuter hann jag med tills min höft sa nej. Vi hade lite kvällsfika där och nu ska jag ta och börja fixa inför i morgon! Och så ska jag lägga mig tidigt och sova rätt länge.
Plus lära mig en text. Ska nämligen sjunga på examen. NERVÖST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0