You will just stand and stare, I promise



Här kvällsbloggar man runt tolv-halv ett på natten. Sitter ensam hemma och känner mig ensam. Katterna är mitt enda sällskap. Lyssnar på musik och läser bloggar. Självklart kollar jag på facebook en hel del med. Hatar den nya chatten där (intresseklubben antecknar). Ska nog dra ett avsnitt av någon serie eller kolla en film, är ju inte ett dugg trött så. I morgon ska jag rensa garderoben. Även ta och fota lite tror jag, känner mig så himla fotosugen, har lite idéer. Plus att jag kanske ska visa er något som jag lyckats pyssla ihop, men som är långt ifrån klart, behöver nämligen hjälp (någon?). Spännande va? Hm Det handlar om ett piano och lite sång i alla fall. Ni förstår nog vad det handlar om. Ja piano har jag spelat ikväll med, jag gillar det. Ska ta och lära mig att spela det, wish me luck! Måste också ringa Julia i morgon och prata Stockholm. Sen när blev jag så Stockholmstokig? Britney Spears kommer ju 16 oktober, det är det vi funderar på jag och mina två vänner. Men innan dess är det ju en hel del annat. Kommer bli pank, tur att jag jobbar snart. Bara två veckor kvar tills jag ska umgås med småbarn. Money money. Sen en veckas ledigt. Sen skola, Stjerneskolan. Naturvetenskapliga linjen. Haha, mina kvällstexter är heltokiga. Men jag gillar dom lite ändå. Puss och godnatt mina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0