Wake you up in the middle of the night



Okej, jag erkänner: Harry Potter var verkligen bra. Förlåt för att jag varit så hemskt och missat de filmerna. Jag lovar att se allihop. Och så kanske jag tar och ser på Pirates of Caribbien när jag ändå är igång med mitt filmmarathon. Men i morgon så ska jag skippa film och serier och istället dra til stranden med min familj. Solen ser ut att komma och värmem med, så en dag med sol, bad och picknik vid beachen blir perfekt.
Har spelat tevespel med familjen, mysigt. Shrek 2 på franska (hm, lite svårt när ingen kan franska dock, men det går allt). Vi spelar mest gameqube-spel här hemma, tycker de är bättre än wii, för wii-kontrollerna och jag kommer inte så bra överens. Favoritspelen är just Shrek 2 och Supermario Sunshine, rekomenderar dom verkligen.
Nu ska jag nog se en film och sen sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0