Vill ut och resa


Älskade Teneriffa.


Åh, vad jag är sugen på att lämna landet och dra utomlands! Jag har kollat på resor nu under dagen en hel del. Vill till Turkiet, Thailand, Spanien, Grekland... Ja, bort ifrån Sverige som inte bjuder på så mycket sol. I sexan var vi ju till Gambi, en helt sjuk resa. Jag fick ju halsflus med hög feber, haha, lyckat. Men det var en tokig och rolig resa i alla fall. I sjuan stack vi till Alicante, Spanien. Det var kul och mysigt. Men där fick jag öroninflammation. Men äh, det var ändå en toppenresa, Alicante är liksom lite som ett hem på något vis. Man känner till det stället. I nian så var vi till Teneriffa, den resan var riktigt lyckkad. Vi bodde bra och allt var riktigt perfekt. Sen nu i maj var vi till Barcelona med spanskagruppen, det var förbaskat roligt det.
Fast nu vill jag iväg igen. Kanske inte i år, men nästa år. Vill sticka iväg med mina vänner. Snälla, bjud mig på en resa någon. Please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0