Vi bakade ännu en kaka.



Tror nästan att jag och Linnea får starta café, för oj vad vi bakat idag. Nu på kvällskvisten så slängde vi ihop en paj med citron och maräng. Rrsultatet? Helt okej. Ni får gärna komma hit och äta upp den om ni vill, för vi orkar inte.
Linnea visade mig nyss på videon nedan, jag dog lite då. Skrek rätt ut, vad ska grannarna tro? Ja usch vad läskigt, jag skvätter ju av allt. Men kolla på den, för adrenalinkicken är ju super, hehe.
I morgon ska jag börja städa mitt rum som ser ut som en soptipp. Nja, mer som en dammig-lortig-oren-äcklig håla. Plus att jag ska försöka hinna med en promenad med systrer och göra en videoblogg, yepp vi har lite idéer nämligen! Haha.
Vi spelade ju lite brännboll förut, jag sköt ju nästan bra. Bättre än vad jag trott. Fast bra? Nej, man bör väl inte ljuga.
Sov gott med er så hörs vi i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0