Ett rätt speciellt samtal

God morgon!
Idag mår jag så mycket bättre, igår hade jag en svacka, kan man säga. Men kvällen igår blev i alla fall mysig. Vi kollade på film, bläddrade i gamla tidningar och bara mådde gött. Sen så kollade vi på massa nyheter, det som hänt i Norge är sjukt. Hur kan man döda oskyldiga människor? Varför ska de behöva falla offer när de inget gjort? Så jäkla sjukt.
Blä vilket äckligt väder det är ute idag, så varmt och klibbigt. Ge oss riktig sommar! Nu blir det frukost, vaknade halv två. Oops..!

Igårkväll satt jag och syrran framför teven, då ringde min mobil. Det stod att det var mamma och då så svarade jag "Hallå?"... men var det min mamma som ringde? Nej, det var min gamla lärare. Haha, det gjorde min dag igår. Det var nog den sista som jag trodde  skulle ringa ifrån min mammas mobil. Ja gud vad kul.



Lite bättre bild på nya håret, ja färgen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0