2 juli 2011




God morgon! Min dag började inte bra. Lyckades bli sur vid frukosten. Men det börjar som tur är släppa nu. Antagligen är jag bara lite trött och därför lättirriterad. Drömde så konstigt i natt också, att jag och min gamla klass var inne på min toa, jag har dock ingen aning om hur vi fick plats.
Regnet är på gång här i Torsby tror jag. Det ser rätt mulet ut. Jag ber till gudarna att Höljes bjuder på bra väder i morgon, då jag drar dit med pappa och Julia. Fy vad kul det ska bli, det är ju något av det roligaste man gör under sommaren som sagt, enligt mig.
Igår kväll slog det mig att jag inte visat några bilder ifrån skolavslutningen! Måste ha missat det under de hektiska dagarna efter examen. Men jag ska nog försöka lägga upp några idag, det var ju trots allt en av mina bästa dagar i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0