Kvällen igår vad både rolig och konstig



God morgon!
Eftersom jag var hemma runt tre inatt så hade jag mer än gärna sovit länge än till elva, med tanke på att jag inte heller somnade förrens vid fyra. Men en fluga skulle nu på morgonen vara jobbig och vägra låta bli att inte sitta på mig. Så jag gav upp och gick istället upp och fixade frukost.
Igår var det riktigt roligt! Haha, det mesta hände. Vi började i Oleby och gick sedan in till Torsby. Det var väl en hel del folk där till att börja med. Vi gick även och mötte folk, så vi gick en hel del igår - något som fick min höft att göra ont igen. Kan verkligen inte gå för långt, för då är det som att den börjar skava. Men nog om det. Haha, det var några tykar i Torsby ockå. En av dom blev helt själv för att hans vänner skulle till Faktoriet. Ja herregud vad sjukt det var. Blev nästan förföljd av tysken ett tag. Men det var en grym kväll igår och jag hade det kul. Träffade massa folk som man kände och pratade och hade det trevligt. Ja, riktigt kul kväll. Fast på slutet så började det bli dött nere på Torsby, så vid halv tre åkte vi hem.
Nu ska jag ta och se på nästa sista Harry potter filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0