Tråkig och flummig ondsdagskväll



Shit vad fin man är denna kväll. Haha, gud så tråkigt man kan ha alltså. Sitter och ser hemsk ut i camen. Jag och camen forever, känns det lite som jämt nu när jag knappt orkar använda min kamera.
Btw, jag ska nog aldrig skaffa katter när jag blir stor. De är hemska ting, fast rätt mysiga och jag älskar att gosa med dom. Men när jag satt vid köksbordet och gjorde en smörgås så kom katten in med en äcklig mus i munnen. Jag skrek rätt ut och som tur var så hade katten nog med vett i skallen och förstod att jag inte ville ha honom i köket och gick ut. Så därför ska jag inte ha katt. Synd att de ska vara så urgulliga.
Känner mig fruktansvärt spidad denna onsdagskväll. Taggad inför fredag! Fast det är ingen idé att vara det, för då slutar det oftast i katastrof. Nej, här sitter jag och får inget gjort. Måste göra något vettigt. Kan ju inte slösa bort kvällen hur som helst.
Märkte att jag råkat radera ett eller flera inlägg igår, det var inte meningen. Just so you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0