Let's do this now, and I mean that



Yepp, en kväll med massa vänner vore inte fel. Ska försöka planera in något om cirkus två veckor. Ha det riktigt kul innan sommarlovet når sitt slut. Jag vet att jag sa att jag skulle lägga mig tidigt, men Varg Veum förstörde det helt för mig. Dumma kriminalserier! Fastnar alltid framför sånt. Men nu ska jag strax krypa ner i sängen, ska ju trots allt upp halv sju i morgon. Jobb, leka med ungar, rätt chill det. Kanske tar och jobbar över för att kunna sluta lite tidigare på fredag. Vore ju rätt skönt. Nej nu ropar tandborsten på mig. Det var något nytt, haha. God natt!

you have to fight to get somwhere
so don't stop fighting
'cause this time you will make it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0