Is never too much



God morgon!
Kors i taket, jag har shorts på mig idag! Jag som är så anti mot det. Sommaren är ett helvete ibland eftersom jag nästan vägrar att använda shorts, men jag ser verkligen hemsk ut i det. Jag klär nog bättre i vad som helst. Jag hoppas dagen bjuder på sol och värme. Vill även att dagens ska gå fort. Vet ni vad det är i morgon då? Jo fredag! Tjohej vad kul. Jag kommer ha klädproblem i morgon, jag är så säker på det. Blir nog lite bråttom efter att jag slutat då. Ska ju hinna duscha, fixa mig och allt annat. Men det är väl bara att kämpa på. Nästa vecka ska jag nog jobba in för att hinna med Arvika.
Nu måste jag kila! Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0