If you're looking for forgivness, you won't found it here


Bilder ifrån när jag och några vänner var på Kinan för några månader sen.

Jag har inte gjort mycket idag. Sett tredje Harry potter filmen, sett på hus (drömmen om att flytta till Torsby är stark), splat tevespel med familjen och arit ute lite grand. Jag och syrran var till mormor och ducha och då så bestämde vi oss för att springa dit. Vi sprang inte fort, men när vi såg att katten kom med en mus så började vi allt kuta rejält. Äckliga varelser det där.
Nu när dagen börjar nå sitt slut så sitter jag här och ska snart dra den fjärde Harry Potter filmen, mitt mål är att se den allra sista på bio. Håller på att bli lite förkyld också, not good. Plus att det känns i höften igen, sist gjorde det ont som satan under midsommar, men det gick väl ändå rätt okej. Fast nu är det dags igen. Åhåå jaja. En och en halv vecka kvar tills sommarjobbet, vill inte, men för pengarna ska jag göra mycket kul, så jag ska slita som ett djur på jobbet. Nu så blir det filmmys på min hårda stol framför datorn! Yes, härligt. Snart helg, en kul helg ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0