Idag blir det Höljes



God morgon!
Klockan är kvart i sju och jag är väldigt trött. Jag gick upp vid halv sex, gash vad jobbigt. Men jag tog mig upp, fast man känner sig lite halvt död med för få timmars sömn. Och i natt halv tre blev jag väckt att någon ringde till mig, men min hjärna kopplade inte, så jag svarade inte.
Idag blir det i alla fall Höljes. Det regnar inte och är rätt varmt, så vädret är ju okej. Så vid halv åtta drar vi iväg norrut. Pappa, jag och Julia. Julia borde dyka upp här hemma snart nu.
Jag ska ta och packa ihop allt och bli klar nu. Vi hörs ikväll när jag kommit hem! Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Julia

jaa, nu är det fa illa :s kom och hjälp mig dååå!

2011-07-03 @ 12:27:39
URL: http://juliakarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0