I Barcelona skiner i solen, i Torsby regerar regnet



Sommaren, vart tog du vägen?

Bra fråga, för här regnar det bara. Svensk sommar kan vara det finsate som finns, men även det värsta som finns. Det känns som att det var evigheter sedan solen kikade fram. Suck. Den kommer väl nu under jobbveckorna. Jag ska jobba med barn nu i tre veckor, var på samma ställe förra året så det känns väl okej. Mindre roligt att stiga upp runt sju. Somnar nästan snart, trots mina allt för många timmars sömn i natt. Kanske borde ta sig en powernap innan klockan blir tolv. Jag är väl en idiot som ska se på teve då, men det går inte att missa det bara, det är för bra för det (nörd varning). Känns som jag levt på tårta i hur många dagar som helst nu också. A way too many birthdays. Ska ta och skärpa mig med sötsakerna under de sista veckorna av lovet nu och bli kvitt allt sockersug. Let's-go-jättenyttig. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0