Hemma ifrån en toppendag i Höljes. Nu är jag dödstrött.



Nu är jag hemma!
Vid halv sex gick jag upp. Jättetrött som sagt, men det avtog efter duschen och allt annat fixande. Kvart över sju kom Julia och något efter halv åtta bar det av till Höljes. I bilen kom tröttheten krypandes tillbaks. När vi kom fram var jag som en zombie, bara gick och förstod nog inte riktigt vad jag gjorde. Men när jag öppnade bildörren vid banan så kunde man känna hur bra dagen skulle bli. Stämningen cirkulerade i luften och den lät bara bra. Vi fick bra väder med varken sol eller regn, lagom varmt Det var så spännande och jag höll väl på att dö av nervositet i finalerna. Det går inte att beskriva hur jag lever mig in i tävlingarna, jag blir som besatt och bara kollar. Jag gillar det verkligen jättemycket, biltävlingar, min grej det. Ska nog nästan börja köra rallycross, skämt o sido, men det vore ju nästan kul. Min dag var hur som helst helt awsome. Jätteövertrötta och glada. På vägen hem sov vi båda två hur gott som helst. Nästa år ska jag dra med mig brudarna dit så vi kan vara där hela helgen, ja jises vad kul det vore.

En på tjugofyratusen. Otroligt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan fortfarande inte fatta det... Fucking unbelieveble.

2011-07-04 @ 09:45:50
URL: http://hadokoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0