Everybody hurts just a little too much


Julia var sååå intresserad av rallycrossen.

Efter att ha varit seg sen jag kom hem så är jag nu pigg igen. Skönt att komma ut ur zombie-rollen, hehe. Men det kändes så ett tag verkligen. I morgon kan jag lova er att jag tar en lång sovmorgon. Gahh vad skönt. Runt tolv blir kanske lagom att gå upp? Jag har ju ändå inga tider att passa. Jo, vid sju ska jag se på Julias sista fotbollsmatch innan uppehåll (tror det var så iaf). Så då drar jag med mig min andra vän Julia, var ett tag sedan jag såg henne nu. Det var länge sen jag såg några av mina vänner, eller umgicks rättare sagt. Ser dom gör jag då och då. Måste verkligen försöka få in några dagar med dom nu innan jag börjar jobba, för sen är det dags för skola.

Natasha Bedingfield – Little Too Much
Åh, Natacha Bedingfields nya album, så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0