E och I


Breakfast.

Idag så var jag snäll och lagade mat åt min familj. Pannkakor blev det. Kul att man då lägger upp frukostbilder... Att sitta och äta med min familj är som en omöjlig uppgift. I alla fall med min syster. Hon är liksom galen. Hon ställer tusen frågor, babblar om så mycket konstigt och skrattar åt allt. Hon äter hur segt som helst och jag och mamma måste vänta på henne. Hon skulle nog kunna äta i timmar. Och hon pratar på så man ka inte hålla sig för skratt. Tack vare våra middagar med varandra så kommer vi nog leva för altid, om nu ett gott skratt förlänger livet.

Måste bara påpeka något som stör mig! Det heter Emellan, Egentligen och Igenom. Blanda inte ihop ord med bokstäverna i och e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0