Blöt kväll med brudarna



Det blev en rätt spontan kväll, för helt plötsligt satt jag i en bil påväg till Torsby med Julia för att möta upp Julia vid konsum. Så vi träffades där och drog sedan till Toria, för de ville ha godis. Sen promenerade vi till Kolsberg och fotade lite. Men efter ett tag kom världesn skyfall över oss och vi fick springa och ta skydd. Det var egentigen meningen att vi skulle gå till Oleby, men vi fick oss skjuts ner. Tur var väl det, för vi blev nästan dyngsura bara av att gå den lilla biten till bilen. Hos Julia hade vi det väldigt kul. Vi lyssnade på en låt som vi fick höra på en SO:lektion en gång, haha, den är så himla kul. Vi såg även på en ganska dålig skräckfilm, Dead Silence för den som undrar, och kollade på gamla klipp som vi spelat in under olika lektioner. Skönt med en mysig hemmakväll med de två brudarna. Nu är jag trött och ska lägga mig. Somnar snart, trots att jag gick upp så sent. I morgon, eller ja det är väl idag, så fyller mamma år. Så då ska det bakas tårta och firas. God natt♥

Kommentarer
Postat av: Julia

det ser ut som det är påväg en svallvåg mot oss på den övre bilden xD

2011-07-24 @ 20:04:13
URL: http://hadokoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0